هر آنچه كه بايد در مورد ميز تحرير اداري بدانيد!

۲۸ بازديد

هر آنچه كه بايد در مورد ميز تحرير اداري بدانيد!: يكي از نمونه هاي بسيار پركاربرد ميز كه وجود آن در ادارات الزامي است، ميز تحرير اداريناميده مي شود.

اين ميزها به دليل ويژگي هاي منحصر به فردي كه دارند به افراد كمك مي كنند كه كارهاي خود را سريع تر انجام داده و به مشكلاتي نظير درد در كمر، ستون فقرات، گردن، شانه و دست دچار نشوند.

هر آنچه كه بايد در مورد ميز تحرير اداري بدانيد!

به گزارش اينترنتي مجله دكوكده : به همين دليل در توليد اين ميزها بايد استانداردهاي ابعاد و اندازه مانند: ارتفاع، طول و عرض ميز رعايت شود.

جهت آشنايي بيشتر با اين ميزها اين مقاله به شما كمك خواهد كرد در مورد آن ها اطلاعات كامل تري به دست آوريد. بنابراين خواندن اين مقاله را از دست ندهيد.

ويژگي هاي ميز تحرير اداري

ميزهاي تحرير همانطور كه از نام آنها مشخص است، جهت انجام كارهايي مانند: نوشتن، خواندن و كار با كامپيوتر مورد استفاده قرار مي گيرند.

از آنجايي كه اداره محل رفت و آمد ارباب رجوع است، كارمندان با لوازم نوشتاري و تجهيزاتي مانند كامپيوتر، سركار دارند.

جهت قرار دادن اين تجهيزات بايد ميز مناسبي براي كارمندان اداره در نظر گرفته شود.

زيرا آنها قرار است مدت طولاني را در محل كار خود سپري كنند و نبود ميز استاندارد و مناسب به طور حتم آسيب جدي را به همراه خواهد داشت.

به همين دليل قصد داريم ويژگي هاي اين نوع از ميزها را مورد بررسي قرار دهيم.

  • ميز تحرير اداري در درجه اول بايد داراي استانداردهاي مربوط به ارتفاع، طول و عرض باشد. در غير اين صورت به عنوان ميز مناسب در ادارات به كار نمي رود. همه ميزهاي تحرير به گونه اي توليد مي شوند كه داراي ارتفاع مناسبي باشند كه افراد به راحتي در پشت آنها جاي گيرند. اين استانداردها طبق قوانين جهاني مشخص شده اند و توليدكنندگان ميزهاي اداري بايد با آن آشنايي كاملي داشته باشند.
  • ميزهاي اداري بايد تا حد امكان ساده باشند و استفاده از طرح هاي متنوع در ساخت آنها جايز نيست. به دليل رفت و آمدهاي بسياري كه به ادارات خواهد شد و همچنين ست كردن ميز تحرير با ساير لوازم موجود در اداره، طرح هاي ساده تر به زيبايي محيط و جذب مشتري كمك بسياري خواهند كرد.
  • اين ميزها بايد داراي حداقل چند كشو باشند كه كارمندان مدارك متفاوت و اسناد مهم را در آنها قرار دهند. در اين صورت امكان گم شدن اين مدارك كاهش خواهد يافت. اين امر در بازدهي بالاي كارمندان نيز تاثير گذار است.
  • ميز تحرير در ادارات بايد از متريال مناسبي توليد شوند كه علاوه بر گرما بخشي به محيط، با ايجاد فضاي صميمي در آن افراد را به كار بيشتر تشويق كنند.

انواع ميز تحرير اداري

دسته بندي ميزهاي اداري به روش هاي متفاوتي انجام مي شود. در برخي از مواقع ميزها را بر اساس طرحي كه دارند دسته بندي مي كنند

كه در اين صورت به انواع ميزهاي كتابخانه دار، ميزهاي ساده، ميزهاي ديواري، ميزهاي كشودار و غيره تقسيم مي شوند. در بيشتر مواقع ميز تحرير اداري از نوع ساده و كشودار آن انتخاب مي شود.

همچنين نوع ديگري از دسته بندي اين ميزها وجود دارد كه بر اساس جنس ميز در نظر گرفته مي شود. در اين صورت آنها داراي انواع زير هستند:

  • ميز تحرير چوبي
  • ميز تحرير ام دي اف
  • ميز تحرير فلزي

هر كدام از انواع اين ميزهاي تحرير اداري، داراي ويژگي هاي منحصر به فرد خود هستند كه در ابتدا بايد در مورد كليه آنها اطلاعات مناسبي را به دست آوريد.

يكي از راه هاي اطلاع از انواع ميزهاي اداري مراجعه به سايت خوگر است.

اين سايت يكي از سايت هاي فروشگاهي است كه به صورت آنلاين محصولات متنوعي را در اختيار خريداران قرار مي دهد.

انواع ميزهاي تحرير مخصوص ادارات در اين سايت به فروش مي رسد و مخاطبان در كمترين زمان ممكن كالاهاي خود را خريداري مي كنند.

بنابراين براي خريد اينترنتي ميز تحرير بايد در ابتدا با مشاور آنلاين سايت گفتگو كرده و راهنمايي هاي لازم را دريافت كنيد.

نكاتي در مورد خريد ميز تحرير اداري

توجه به برخي از نكات در زمان خريد ميز تحرير مخصوص ادارات به شما كمك مي كند مناسب ترين ميز را انتخاب كنيد. در زير سعي كرديم تا اين نكات را به طور خلاصه ذكر كنيم.

  • جهت خريد اين ميزها بايد در ابتدا بودجه خود را تعيين كنيد. از آنجايي كه تنوع ميزهاي اداري زياد است، بدون در نظر گرفتن هزينه نمي توان انتخاب مناسبي داشت.
  • ميز اداري بايد داراي استاندارد لازم باشد و متناسب با شرايط هر كارمند انتخاب شود. در غير اين صورت به دليل گذراندن زمان طولاني پشت اين ميزها، درد ستون فقرات و مشكلات ديگري براي افراد ايجاد خواهد شد.
  • توجه به فضاي اداره در زمان خريد اينترنتي ميز تحرير امري ضروري است كه بايد قبل از خريد در نظر داشت. زيرا در صورت كمبود جا ممكن است هزينه اي كه بابت ميز پرداخت مي كنيد، به هدر رود.
  • از آنجايي كه قرار است تا چند سال از اين ميزها استفاده شود، بايد طرح آنها بسيار ساده و شيك باشد و به مرور زمان زيبايي خود را از دست ندهد.

مزاياي استفاده از ميز اداري

ميزهاي تحرير اداري به گونه اي توليد مي شوند كه مزاياي بسياري براي افراد داشته باشند. مزاياي اين ميزها در ادامه مقاله ذكر مي شود.

  • جلوگيري از ايجاد درد در گردن، ستون فقرات و غيره
  • روحيه دهي به كارمندان شركت يا اداره
  • ايجاد دكوراسيون مدرن در شركت
  • ست كردن با ساير لوازم و تجهيزات موجود در اداره
  • تنوع در رنگ بندي
  • محافظت از اسناد و مدارك مهم

كلام آخر

با توجه به مطالبي كه گفته شد ميز تحرير اداري داراي مزيت هاي بسياري است كه در اين مقاله تنها برخي از آنها را نام برديم.

اگر قصد خريد و تهيه اين ميزها را داريد، سايت خوگر با ارائه انواع ميزهاي اداري و مدرن در اختيار شما قرار دارد.

با مراجعه به بخش فروشگاه تنوع بالاي ميزها را مشاهده كرده و براساس بودجه بندي و نكات مهم پيش از خريد، بهترين انتخاب را داشته باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.